Ekonomia urbanistyczna: analiza procesów miejskiego rozwoju.
Najatrakcyjniejszymi kontenerami, z jakimi mamy do czynienia na co dzień, są potężne kubły, w których transportuje się odpadki. Zwykle jest to metalowa skrzynia, o kolosalnych wymiarach, do której wrzuca się kartony wypełnione odpadkami, lub worki ze śmieciami. Kontenery mają taki walor, że wszystkie są jednakowych rozmiarów i nie wypada do nich segregować odpadów. Wrzuca się je w takiej formie, w jakiej wynosi się je z domu. Ujednolicenie rozmiarów, znacznie przyśpiesza operację załadunków oraz rozładunków kontenerów, ponieważ jeździ po nie cały czas ten sam dźwig. Nie trzeba, by auta, jakie potocznie oznaczamy śmieciarkami, miały dużo rodzajów, gdyż wystarczy naturalnie ten jeden. Takie ANCHOR napotyka się w miejscach, do których ma dostęp znaczna ilość ludzi. Tak samo jak kontener, transportowana jest też cysterna, czy inny ładunek, mający analogiczną formę, bądź wielkość. Pierwszy taki kontener, pozostał wymyślony w Ameryce. Następnie od niego powstała nazwa kontenerowca, w którego rozbudowę zainwestował cały własny majątek jeden z Amerykanów, a był nim Malcolm McLean. Był to tankowiec, który odbywał wiele rejsów po zatokach, rozwożąc kolosalnych rozmiarów ładunki.
1. Tutaj
3. Dołącz teraz
4. Kup teraz
5. Sklep